Hang Out-Dug Out

Partners: 37PK, Slachthuis

Vanuit het Slachthuis en met 37PK gaan we verschillende workshops Urban Art uitvoeren. Graffitti met de kunstenaar van de murals op het Nagtzaamplein Munir de Vries. We gaan objecten voor op het Slachthuisterrein maken. Fotografie met fotograaf Marisa Beretta  (die in haar journalistieke een prijs bij de Zilveren Camera gewonnen) en echte spiegelreflexcamera’s.  Geëxposeerd in 37PK en het ontwerpen en maken van een prototype van een dug out met een ontwerper. Waar moet deze aan voldoen, waar moet deze staan, hoe zou deze daadwerkelijk een plek in de wijk kunnen krijgen?

De workshops kosten niets voor alle jongeren tussen 14 en 19 jaar, maar als er teveel inschrijvingen zijn geven we voorrang aan de jongeren in Oost. Ook heb je voorrang als je ook aan de eerdere workshops hebt meegedaan.

Fotografie Zaterdagmiddag 13, 20, april, 4, 11 en 18 mei Tijd: 14.00-16.00u

Graffiti Zaterdagmiddag 25 mei, 1 juni, 8 juni, 15 juni, 22 juni, 29 juni, 6 juli – Tijd: 14.00-16.00u

Data en tijden kunnen nog aangepast worden als de deelnemers daarom vragen. (Wie weet willen jullie wel 5 mei aan de slag) De workshops voor het ontwerpen van de dug-out zullen na de zomer plaatsvinden.

Kijk verder bij workshops of fotografie of graffiti voor meer info en om je misschien alvast aan te melden

Fotografie Zaterdagmiddag 13, 20, april, 4, 11 en 18 mei Tijd: 14.00-16.00u

Workshops